Туристичка организација Златибор је у суботу, 22. новембра, у оквиру штанда Туристичке организације Србије на Београдском сајму представила разноврсну туристичку понуду „златне планине“ на Четвртом међународном сајму вина, хране, ракије и туризма – Винска визија Отвореног Балкана који се одржава од 22. до 25. новембра.
Винска визија Отвореног Балкана део је иницијативе Отворени Балкан, која повезује Србију, Северну Македонију и Албанију. Овогодишње издање окупља око 600 домаћих и страних излагача из 34 земље који представљају вина, дестилате, деликатесну храну и туристичке понуде из Србије, региона и регија са свих континената.
Најпосећенија српска планина, поред бројних атракција и садржаја доступних током целе године, поноси се и јединственом гастрономском понудом по којој је надалеко препознатљива. Посетиоци су могли да уживају у дегустацији традиционалних сувомеснатих специјалитета пршутане “Аћим” из златиборског села Мушвете и производа млекаре „Наша Златка“ смештене на обронцима Златибора у селу Крива Река. Богатству укуса допринело је и национално пиће – ракија шљивовица произведене у дестилерији “Пресидент” која се налази у златиборском селу Шљивовица. Уз врхунске укусе, представљени су и бројни туристички садржаји који Златибор чине најпосећенијом планинском дестинацијом у Србији.
Штанд Туристичке организације Србије, на којем је представљена и туристичка понуда Златибора је привукао велику пажњу посетилаца, учесника сајма, као и значајних личности и представника из области туризма и других делатности. Учешће Туристичке организације Златибор на једном од највећих и најзначајних винских и гастрономских догађаја у Европи додатно је потврдило Златибор као дестинацију која спаја природне лепоте, квалитетну услугу, разноврсне садржаје и богату гастрономску понуду, која представља важан сегмент туристичке понуде планине.