Први радови на изградњи гондоле почињу 31. августа

Последњи састанак пред почетак радова на гондоли одржан је данас између представника општине Чајетина и извођача радова конзорцијумом фирми коју предводи фирма„Јединство“ ради прецизирања почетка радова на изградњи прве фазе гондоле на врху Торника за коју је Министарство грађевине, саобраћаја и инфраструктуре издало грађевинску дозволу 27. јула ове године. Након завршеног састанка инвеститор је са извођачем радова и представницима фирме „Пома“ изашао на локацију последње станице и обишао опрему која се налази у подножју Торника и у Бранешком пољу.

„Данас се завршава овај радни састанак и од понедељка крећу редовне активности на крчењу шуме и измештању оптичког кабла и исто тако дефинисању још неких тачака контролне собе , што смо имали неке ситне корекције. Након тога 31. августа, у четвртак почињу земљани радови овде на терену од стране "Јединства". Очекујемо да ће до зиме бити подигнута како ова главна станица на врху Торника, тако и ова два носећа стуба“, изјавила је директорка ЈП „Голд гондоле Златибор“ Бојана Божанић, додајући да општина Чајетина са партнерима из „Поме“ има изузетно добру сарадњу. То су потврдили и партнери из Француске.састанак годола 3

„Изузетно смо срећни. Ово је за нас велики успех. Ово ће бити најдужа гондола на свету. Велико је задовољство што почињемо да радимо, што смо овде на терену и што ће грађевински радови ускоро да крену и још једном морам да изразим своју срећу због тога. Сарадња са општином Чајетина је одлична и успешна. Од када смо склопили уговор сарађујемо изузетно добро. Јако је важан тај дух сарадње који је веома позитиван и очекујем да се то настави“, истикао је Филип Верту, шеф пројекта „Гонгола Златибор“.

Зоран Радибратовић технички директор „Јединства“ је рекао да је пројекат гондоле велики изазов за ову фирму. Имајући у виду специфичан терен, као и специфичне услове рада, а ради се и о најдужој гондоли у Европи, свакако је пројекат који заслужује посебно поштовање и пажњу. Сигуран је да ће бити много изазова у његовој реализацији.

састанак годола 1„С обзиром на то да је изградња инвестиције подељена у више фаза, за прву ће бити потребно ангажовати између 35 и 40 радника на терену и 5 инжењера. Први део радова односи се на полазну станицу и део око ње, што представља репрезентовање фирме, а ми ћемо се потрудити да радове одрадими што пре и што боље, како би се створили услови да се настави цео посао“, истиче Радибратовић.

Додаје да уколико стигну дозволе и за остале фазе, комплетна инвестиција би могла да се заврши за 300 дана. Очекује да се први део радова који почињу 31. августа заврши до 15. децембра.

Драгана Росић, www.zlatiborpress.rs