Фортните је постао глобални феномен који је значајно утицао на индустрију гејминга и популаризацију гејминг креатора. Кроз свој иновативни приступ, бесплатни приступ развојним алатима и игри, сарадњи са познатим брендовима као што је ЛЕГО, Фортните је редефинисао како се игре играју и перципирају, претварајући се у друштвену платформу.
Фортните гејминг креатори којих данас има око 70.000, праве туторијале, забавне и такмичарске садржаје својим креативним радом додатно шире заједницу и подижу ниво интеракције међу играчима. Овај феномен је променио и начин на који се игре развијају, промовишу и монетизују, чинећи гејминг једном од водећих индустрија забаве данас.
Лена Глишовић, софтвер инжењег, Ђ и креатор фортните игара, позната по томе што је реализовала прву Фортните игру за један бренд у Србији, ГОЛД ГОНДОЛА АДВЕНТУРЕ (5184-8107-1604), од средине октобра налази се међу првих 100 Фортните креатора.
Колаборација Netflixa и Фортните-а везаном за К-поп реализована је кроз сарадњу на анимираном филму и франшизи "КПоп Демон Хaнтерс," која је постала велики хит на Netflixu 2025. године. Епик Гејмс је у Фортните-у представио ликове из филма – чланице К-поп групе HUNTR/X: Руми, Миру и Zoe – у виду скинова са аутентичним костимима и пратећом козметиком.
Лена је средином октобра креирала и објавила игру KPOP TEAM DEATHMATCH - DEMON HUNTERS (1841-5661-7216) коју су тимови ова два светска гиганта оценили као најбољу и поставили је у посебну категорију.
До 1. новембра 2025. играна је 320.000 пута са 8,1 милиона минута играња и просечном дужином играња од 26 минута.
К-поп култура представља снажан глобални феномен који није само музички, већ и културни покрет. Њени утицаји се огледају у начину облачења, заједницама обожавалаца и ширењу интересовања за корејску културу широм света. К-поп је млађим генерацијама пружио приступ динамичној и савременој слици Јужне Кореје, помажући у рушењу стереотипа и ширењу знања о језику, историји, моди и гастрономији.