Гондола инспирише на повезивање и нове доживљаје

Pres tura

Да Голд гондола није само вожња, већ место сусрета и доживљаја које инспирише повезује и креира уверили су се и представници националних медија и инфлуенсери који су били део прес туре на гондоли.

Они су током два дана открили шта чини посебном најдужу панорамску гондолу на свету. Поред саме вожње и погледа који су несвакидашњи, посебан утисак на њих оставили су креативна радионица „Четкица и чашица“ поред Рибничког језера, релаксација у Гондола бару уз укусне залогаје и домаће напитке. Кроз сусрет са новим концептом изложбеног простора „Showroom“ у Трговачкој улици сазнали су како је бити део гондолине заједнице која се примењује и промовише савремене тенденције у туризму у споју са традицијом и аутентичним духом Златибора. Прес тура је била прилика и да Голд гондола, Туристичка организација Златибор и Културни центар Златибор представе своје активности и догађаје за летњу сезону.

Заштита природе и здрави стилови живота су у фокусу наших активности, истиче директорка ЈП Голд гондола Златибор Бојана Божанић, а од прошле године смо почели да сарађуjемо са локалним произвођачима и женама предузетницама. Наш циљ је да креирамо интегрисани туристички производ, па ћемо током лета организовати пазарни дан понедељком кроз који ће се промовисати локални производи и услуге. Њихови производи су ручно рађени од природних материјала и њих ће туристи моћи да купе управо на гондоли.

„Уторак је у летњем програму породични дан када ћемо промовисати бициклизам, оријентиринг и планинарење уз аниматоре које ће водити различите спортске програме на међустаници где се налази и игралиште за децу. Средом су планиране едукативне дечије радионице као што су роботика и лабораторијски експерименти, а то ће све бити бесплатно. Четвртком ћемо реализовати „Четкицу и чашицу“ уз уживање у природи, пићу и враћању самима себи. Петак је гастро дан када ћемо имати заједничко кување или ручак у природи управо од састојака који се могу наћи у овим крајевима. Субота је увек резервисана за догађаје који се одвијају у вечерњим часовима: летњи биоскоп, представе, Ерски кабаре, концерт крајем августа, матине, припрема укусних залогаја у сарадњи са нашим партнерима, а од овог лета и вечера у гондоли као новитет. Мноштво лепих садржаја који ће учинити наши гости уживају у заласку сунца из кабина.“, најавила је Божанић. Она је додала да Голд гондола, заједно са сарадницима, јавним предузећима и Општином Чајетина, континуирано ради на промоцији природе којој се туристи радо враћају.

Током летње сезоне, од петка до недеље, гондола ће радити дуже - путници ће моћи да се возе до 20 часова, а суботом и касније у зависности од догађаја.

Културни центар Златибор и овог лета наставља са фестивалом „Културна тура“ од 7. јула до 7. септембра кроз који ће посетиоцима бити пружен уметнички програм у природи. Фестивал почиње наступом хора РТС-а 7. јула у Семегњеву, а публику током лета очекује наступ Васила Хаџиманова у Трипкови и премијера представе „Има једна пећина строга“ у сарадњи са Чича мичиним позориштем и Љубивојем Ршумовићем која ће бити одиграна у Стопића пећини.

„У галерији Божа Ковачевића играће се представе Сан о Милени и Ућуткивање Сократа, а на дивној бини у Трипкови спремамо велики мјузикл и премијеру. Фестивал ћемо затворити на Голд гондоли почетком септембра концертом Абба трибуте бенда на врху Торника. Сабор трубача ће се одржати 22. и 23. јула на Златибору са нашом краљицом трубе Данијелом и такмичењем које нас води у Гучу. Ми не заборављамо свако наше село поштујући све традиционалне манифестације од Петровданских дана у Сирогојну до Дана пастрмке у Љубишу, а у Сирогојну ће гостовати Драгана Мирковић. На водопаду у Гостиљу ће наступити Belgrade Chamber Orchestra где ће изводити музику са српских дворова. Лето је на планини и култура је на висини овог лета на Златибору.“, поручила је директорка Културног центра Златибор Даница Jевтић Шишовић.

Из Туристичке организације Златибор за летњу сезону најављују бројне концерте и представе на Краљевом тргу, а у сарадњи са Културним центром Златибор оживе и околна села која ће понудити садржаје туристима и мештанима.

„Златибор мора да привуче нове посетиоце и да задрже старе, па се увек трудимо да осмислимо нешто ново. Ове године ћемо по први пут имати нову манифестацију за децу која ће се одржавати у Трговачкој улици. Сви који се одлуче да проведу лето на планини неће погрешити. По статистичким подацима Златибор је омиљено место наших домаћих туриста, али и страних туриста захваљујући напорима туристичких посленика, Голд гондоле, Општине Чајетина и Туристичке организације Златибор који се труде да промовишу Златибор ван земље. Најбројнији туристи су из Босне и Херцеговине, Црне Горе и Северне Македоније, а у односу на исти период прошле године забележено је повећање долазака иностраних гостију од чак 30 одсто. Од страних гостију овде најчешће бораве туристи из Кине, Русије, Малте и Руминије. Током пролећа је почео да ради и ауто камп који припада Туристичкој организацији Златибор и он привлачи велики број туриста из Европске уније.“, рекла је Јелица Тошић из Туристичке организације Златибор.

Showroom - футуристичка капсула и савремени простор који инспирише и повезује

Кроз сусрет са новим концептом изложбеног простора Showroom у Трговачкој улици, учесници прес туре су осетили како је то бити део гондолине заједнице и њеног екосистема. Овај објекат у центру Златибора настао је са циљем да се гондола приближи посетиоцима као место сусрета које инспирише, креира и повезује.

„Циљ постављања Showroom-а је да ту промовишемо наше забавне, културне, спортске, дечије и друштвено одговорне активности. Посетиоци ће моћи да да купе карте и да се информишу о ценама карата, сувенир шопу, нашим производима који су ручно рађени и ексклузивни, а који ће такође моћи да се купе овде или у нашем онлајн шопу. Друга функција овог простора је да правимо нове колаборације и садржаје са нашим партнерима. Одавде крећемо са новим пројектом Members Club (Клуб партнера) кроз који ћемо се умрежавати са нашим сарадницима на институционализован начин, реализовати неке нове активности и спајати неспојиво.“, рекла је директорка Голд гондоле Бојана Божанић.

Први део тог пројекта, који креће од јуна, ће бити едукације из области коришћења вештачке интелигенције и Chat GPT у хотелијерству и унапређењу препознатљивости дестинације.

„Спајајући модерно традиционално, природу и урбано, ова футуристичка капсула је направљена домаћом памећу и знањем као иницијатива од стране наших партнера из VOS MODULAR CYTEM-а из Жабља. Пројекат настављемо да развијамо са фирмом Дактела кроз наше едукације. Они су наши први чланови Members Club-а, а онда идемо даље са хотелима и другим компанијама.“, додаје Божанић.

Са једне стране Showroom-а традиционални занати,ткање и предмети од епокси смоле, а са друге електрични бицикли и нова видео игра Голд гондола адвентуре. Представници медија су новом објекту доживели како изгледа понуда Голд гондоле која спаја аутентичност Златибора и савремене тенденције у туризму и дугуталној забави. Учесници прес туре имали су прилику да међу првима пробају нову видео игру и осете узбуђење током пролазећи кроз различите авантуре на траси гондоле у виртуелном свету.

Златиборска Голд гондола постала је прва фирма у Србији која је пласирала своју видео игру на глобалној платформи. Игра Gold gondola Adventure је лансирана на платформи Фортните, која броји више од 650 милиона корисника. Дигитални свет има снажан потенцијал да допре до великог броја људи, најпре млађе публике. Овим пословним потезом Голд гондола жели да приближи лепоте Златибора целом свету, али и да истовремено допринесе већој препознатљивости бренда и подстакне радозналост код играча да истраже стварне локације и активности које су их у виртуелном окружењу одушевиле.

Прес тура на гондоли окупила је представнике националних медија: Пинк онлине, Студио Б, Еуронеwс, РТС, ТВ Прва, Србија данас, Телеграф, Курир, 24 седам, 021, Информер, Експрес, Српски телеграф, Република, а од инфлуенсера Даница Манојловић и Борис Радошевић.