Захваљујући доброј промоцији, на Златибору рекордна посета страних туриста

Летња туристичка сезона на Златибору, судећи по броју гостију, била је најуспешнија од када се Златибор бави туризмом. За овако добру сезону, а поготово пораст броја страних туриста, између осталог заслужне су и промотивне активности ТО ”Златибор”,како у земљи тако и у иностранству. ТО “Златибор” је ове године учествовала на многобројним сајмовима туризма у земљи и иностранству. Наступали су у Бања Луци, Букурешту, Москви, а промоције су организоване и у Бјељини, Брчком, Темишвару...Представници ТО “Златибор” недавно су се вратили са промотивне турнеје на којој је првенствено промовисан новоотворени камп, али и други туристички потенцијали Златибора.

“Били смо у Чешкој где смо имали изузетно квалитетне састанке са представницима Aсоцијације чешких кампера, где смо договорили рекламирање Златибора на њиховим сајтовима и пупликацијама. Затим смо учествовали на Сајму у Дизелдорфу, највећем еврпоском сајму кампова где смо такође договорили веома значаје ствари са Асоцијациом Немачке, са Асоцијациом “АДАК” која ће доћи у инспекцију нашег кампа и договорили смо рекламирање на њиховим сајтовима и публикацијама. Имали смо састанак у Аустрији, са једним великим клубом који има преко 3.000 чланова. Са њима је такође уговорено рекламирање. За узврат ће ТО “Златибор” обезбедити попусте за њихове чланове”, рекао је директор ТО “Златибор” Арсен Ђурић.

Преко 90% гостију који су боравили у кампу с уиз Холандије, Немачке, Пољске, Француске и Чешке. Из тог разлога ће се на овим тржиштима и даље наставити са промоциом кампа али и других занимљивих локалитета. Представници ТО “Златибор” недавно су били у Аустрији где су се састали са градоначелником Клостембурга, са којим је договорена сарадња, за почетак у области културе и туризма, а касније и привреде. Договорена је и њихова посета нашој општини у мају идуће године.

“Ми смо ове године планирали значајна средства за промотивне активности и већ од јесени крећемо у промоцију Златибора за зимску туристичку сезону. Одређена средства добили смо од Министарства туризма, део средстава добићемо од Швајцарске владе, за промоције у иностранству, а део средстава смо планирали из сопственог буџета. Планирамо да покријемо све бивше југословенске републике као и Румунију, Бугарску, Аустрију и Чешку”, додаје Ђурић.

Он истиче да се мора доста радити на промоцији Златибора, који има доста тога да понуди, а мало је познат ван граница Србије. То ће поред промовисања туристичких капацитета и садржаја допринети и промени имиџа читаве државе јер, како каже, у западним земљама још увек постоје предрасуде када је Србија у питању. Оваквим промотивним активностима допринеће се промени имиџа читаве земље.

Драгана Росић, zlatiborpress.rs