Уговор о партнерству ТОЗ и РРА Златибор - основни циљ комплетно унапређење туристичке привреде

Данас је у хотелу “Палисад” на Златибору одржана конференција за медије поводом свечаног потписивања Уговора о партнерству између ТО “Златибор” и Регионалне развојне агенције Златибор из Ужица и Уговора о партнерству Туристичко спортске организације Рашка и Регионалне развојне агенције Златибор из Ужица.

Уговор о партнерству се потписује у оквиру реализације Програма развоја приватног сектора у југозападној Србији који финансира швајцарска Влада са циљем унапређења промоције туристичких дестинација на међународном тржишту. Присутнима на конференцији се обратио: Арсен Ђурић, директор ТО Златибор, Раденко Цветић, директор ТСО Рашка, Дарко Ђуровић, руководилац ПСД програма и Славко Лукић, директор РРА Златибор.

Основни циљ сарадње је повећање туристичког промета и потрошње страних туриста ради повећања прихода и запошљавања у туризму. То ће се постићи кроз унапређење рада туристичких организација и континуирану промоцију туристичких дестинација на страном тржишту, што ће утицати на бољу видљивост и препознатљивост наших туристичких дестинација на страним тржиштима.

ugovorНамера је да се кроз већи промет страних туриста повећа девизни прилив у туризму, приходе за привреду и запосленост. У остваривању партнерства и заједничких циљева, потписници ће радити на унапређењу организационе структуре и делокруга рада туристичких организација како би својим активностима могле ефикасније да одговоре на захтеве тржишта. У том смислу, ПСД програм ће подржати туристичке организације да успоставе нове функције рада. Посебан фокус ће се ставити на: успостављање континуитета у испитивању токова и захтева настраним тржиштима, координацију и сарадњу са приватним сектором у формирању и промоцији понуде која одговара на захтеве појединичних тржишта и увођење савремених канала промоције попут интернет и дигиталног маркетинга.

На овај начин биће створене организације које ће бити оспособљене да кроз мрежу партнерстава са приватним сектором и другим актерима на тржишту унапреде имиџ туристичке дестинације настраним тржиштима, привлаче додатну туристичку тражњу и потрошњу, континуирано промовишу туристичке ресурсе, те прате, анализирају и унапређују ефекте свог рада. Истовремено је циљ да ове организације буду модел и пример добре праксе по којем ће и остале локалне туристичке организације унапредити своје радне процесе и промотивне стратегије.

Мирјана Ранковић Луковић, www.zlatiborpress.rs