У сусрет трећем "Хилс-ап" фестивалу

Припреме за овогодишњи музички фестивал „Хилс ап“ су почеле. Организатори, омладинска удружења „Сердар“ и „Е зона“, обећавају добру забаву и на 3. фестивалу, велики број музичких група које ће овога пута наступати на две бине на Тић пољу. И даље ће бити адреналинских и других занимљивих садржаја, а Фестивал ће се одржати од 15. до 17. јула. Организовањем музичког фестивал „Хилс ап“ увелико је обогаћена туристичка понуда Златибора, али и понуда којом су млади људи општине Чајетина улепшали летњу сезону својим суграђанима. Уз подршку општине Чајетина и Туристичке организације „Златибор“ и генералног спонзора „Апатинске пиваре“, „Хилс-ап“ на Тић пољу ове године почиње 15. јула.

„Поред извођача који ће задовољити укусе љубитеље рок звука, ове године имамо нову бину под називом „Хаос у шуми“, где ће се изводити електронска музика“, најављује дешавања Владимир Бојовић председник Омладинског удружење „Е- зона“. „Што се тиче главне бине, опет смо се побринули да доведемо имена која дуго времена нису наступала како на Златибору, и у Србији па тако и у Региону. Имамо хедлајнере за све три вечери: „Хладно пиво“, Дарка Рундека, „Београдски синдикат“, као и старе добре „Дивље јагоде“ и „Електрични оргазам“ које ће привући велики број становништва, и бројни други извођачи.“

h.ap

Маркетиншка кампања за Фестивал је кренула, а како кажу организатори, планирана изненађења попут извођача и пратећих садржаја, откриваће постепено. То је могуће пратити на сајту Фестивала www.hilsap.org. И ове године биће расписани конкурси за најбољу фотографију и за неафирмисане ди-џеј извођаче. За сва три дана осмишљене су и разне активности као што су турнир у баскету, адреналинска трка и - ове године као новина - турнир у пејнт болу, а ту су и дневне журке. Уместо луфт балона, осмишљена је нова тема.

„Ове године смо се фокусирали на возило популарно названо „Спачек“ који је овогодишњи лајт-мотив Фестивала,а које ћемо изнајмити у пропагандне сврхе, како на улицама Чајетине, Златибора, тако и на улицама пре свега Београда. Јер, прошле године, након сумирања утисака и продаје карата, утврдили смо да је највећи број посетилаца управо из главног града, а потом и из Новог Сада и других.“

Буџет за ову годину издвојен за Фестивал износи 5 000 000,00 динара. Продаја једног броја карата по повољним промотивним ценама почеће већ у марту, а цене ће се до почетка Фестивала периодично мењати, што се такође благовремено може пратити на друштвеним мрежама и сајту Фестивала. Оно што овај догађај , поред доста музике, популарних извођача и маштовитих пропратних садржаја, препоручује, јесте досадашњи труд и успешност организатора да Фестивал прође без икаквих инцидената.

Мирјана Ранковић Луковић, www.zlatiborpress.rs