Руси заинтерсовни за лепоте Златибора - очекују се организоване туре њихових туриста

У циљу промоције Златибора, туристичке дестинације која последњих година привлачи све више страних туриста директор туристичке организације „Златибор“ Арсен Ђурић недавно је у Русији представио туристчку понуду Златибора пред представницима 17 туристичких агенција. Према договору, на Златибор ће крајем новембра доћи промотивна тура из Јекатернбурга и околине, која ће се упознати са смештајним капацитетима, спортским садржајима, здравственом понудом и осталим туристичким потенцијалима Златибора, када ће бити потписан и уговор о сарадњи. Први контакт са представницима Јекатеринбурга успостављен је на Златибору, приликом њиховог присуства на Фестивалу спортског филма, који је одржан у августу. Тада је уговорена презентација ТО „Златибор“ у Русији која је, по свему судећи, била веома успешна. Ђурић је имао састанак са једном од највећих туристичких агенција у Јекатеринбургу „Европорт“ на коме су договорени програми боравка руских туриста на Златибору, односно Србији. У питању су петодневни, седмодневни ицдесетодневни аранжмани у којима су предвиђении обиласци манастира Жича, Студеница и Сопоћани, као и посета Београду и Новом Саду. За време седмодневног боравка на Златибору, гости из Русије имали би прилику да свакоднево обилазе неке од локалитета у окружењу: Стопића пећину, Сирогојно, Гостиље, Мокру Гору, Андрић град, кањон Увца, Тару..., тако да би њихов боравак на Златибору био што садржајнији. Они су такве аранжмане прихватили, тако да ће, према договору, на Златибор крајем новембра доћи прва промотивна тура, која ће бити упозната са смештајним капацитетима, спортским садржајима, здравственом понудом и осталим туристичким потенцијалима Златибора. Приликом те посете планирано је потписивање уговора о сарадњи, након кога ће кренути први туристи из Јекатеринбурга и околине на Златибор. Промоција туристичке понуде Златибора у нашој и у иностраним земљама већ је дала позитивне резултате, каже директор ТО “Златибор“ и истиче да ће се и у наредном периоду наставити са континуираном маркетиншком активношћу како би што већи број туриста заинтригирали за ову атрактивну туристичку дестинацију.