Реклама на интернету ипак најбоља

У Ужицу је почела прва регионална обука „Интернет маркетинг у туризму кроз теорију и праксу“. Циљ ове дводневне обуке је унапређење маркетинга у туризму коришћењем интернета и друштвених мрежа. Представљени су примери добре праксе хотела Мона и Виле Божовић са Златибора, који овај вид маркетинга примењују већ дужи низ година и остварују завидне резултате у пословању. Обука је намењена представницима Туристичких организација западне Србије из приватног, јавног и цивилног сектора. Како је златиборски крај добрим делом оријентисан на туристичку привреду, онда се и представљање његових капацитета мора представљати и путем интернета, јер је то ипак најраспрострањенији начин рекламирања. У претходном периоду урађена је анализа постојећег стања, а ова обука помоћи ће полазницима да обогате туристичку понуду овог краја. Од 2007. године када је приватизован, хотел Мона Златибор креће у интензивну интернет рекламу. Оваква врста рекламирања сврствала их је међу водеће хотеле на Златибору. Сајт је добро посећен, а интернет кампања се води на више фронтова - само на фејсбук страници хотел Мона има 130.000 чланова. Пример добре интернет кампање је и Вила Божовић са Златибора, породични објекат са 25 лежаја и шест категоризованих апартмана. Резултат овог дводневног скупа требало би да буде још боља интернет презентација туристичких потенцијала златиборског краја. Обука је реализована у сарадњи са Високом пословно - техничком школом, а подржао је и Програм развоја приватног сектора у југозападној Србији, који финансира Швајцарска Влада, а реализује Регионална развојна агенција Златибор. И поред велике предности интернет презентације, власник Виле Божовић каже да је, бар у његовом случају, још увек најбоља препорука када га његови гости препоручују другима.